پنج ایده بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ که برند شما را قدرتمند می سازد
با نگاهی به سال ۲۰۱۶ می توان به راحتی متوجه تغییرات و پیشرفت های بسیار فضای دیجیتال شد. در سال ۲۰۱۶ ما شاهد مواردی نظیر تولید محتوا های روزانه و زودگذر در اینستاگرام، تغییرات در گوگل ادوردز، نوآوری در جریان ها مجازی که به صورت پخش زنده اجرا می گشتند، الگوریتم به روز رسانی ها و تمرکز بر بازاریابی محتوی خلاق و منحصر به فرد بوده ایم.
صاحبان کسب و کار با استفاده از تمامی تحولاتی که در سال گذشته اتفاق افتاده است می توانند استراتژی خود را بهبود ببخشند. در این مقاله سعی داریم تا با پیشنهاد ۵ ایده ی بازاریابی دیجیتال که شما را قادر خواهد ساخت تا در سال ۲۰۱۷ برند خود را بهبود ببخشید آشنا سازیم.
نظرات
ارسال یک نظر