شیوه های همکاری و هماهنگی تیم سئو و تیم تولید محتوا

رشد بازاریابی محتوایی تاثیرات شگرفی در دید صاحبان کسب و کار به سئو به وجود آورده است. به جز خدمات تکنیکی مانند ساخت لینک، طراحی صفحاتی موبایلی و غیره بسیاری از تیم های ارائه دهنده خدمات سئو، خدماتی مانند تولید و تقویت محتوا را به خدمات خود افزوده اند. مشخص است که محتوا جای سئو را نگرفته است، مخصوصا که بسیاری از عناصر سئو کاملا تکنیکی هستند و ربطی به بازاریابی محتوایی ندارند. بازاریابی محتوایی نسر هدفی بسیار متفاوت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را دنبال می کند. در حالی که سئو بر روی تقویت دیده شدن و به دست آوردن مشتریان جدید تلاش می کند، بازاریابی محتوایی چندین هدف را دنبال می کند؛ از فراگیری محتوا در جهان اینترنت، خدمات مشتریان، پرورش رهبران، قدرتمند ساختن تعامل کاربران با محتوا تا روابط عمومی جز مسائلی هستند که بازاریابی محتوایی به آنها می پردازد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیکتوگرام چیست؟ یک پیکتوگرام خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اصول مکتب روانشناسی گشتالت در طراحی گرافیک

روند سئو در سال 2017