قوانین و مقررات اختصاصی خدمات طراحی سایت فروشگاهی

 سفارش به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی مشتریان است. کلیه عواقب ناشی از عدم مطالعه و اطلاع از این قوانین و مقررات بر عهده مشتری است.

مشتری موظف به پرداخت به موقع هزینه است. بدون پرداخت هزینه سفارش نهایی تلقی نشده و هیچ کدام از مراحل طراحی صورت نخواهند گرفت.

استفاده کردن و یا عدم استفاده از کلیه امکانات پلن انتخابی بر عهده مشتری است. این موضوع هیچ گونه تغییری در قیمت اعلام شده نخواهد داشت.

جهت سفارش خدمات از طرف لولسا نیازی به پر کردن قرارداد وجود ندارد، اما تمامی موارد ذکر شده در نمونه قرار داد برای تمامی سفارشات اجرا خواهد شد. مشتری متعهد می‌شود که پیش از سفارش کلیه موارد آن را مطالعه کرده و مورد تایید ایشان است.

ارسال اطلاعات اولیه جهت ثبت سفارش و موارد مورد نیاز جهت اصلاح از سوی مشتری در یک مرحله امکان‌پذیر است. در صورت ارسال در چند مرحله، افزایش زمان تحویل سایت بر عهده مشتری بوده و لولسا هیچ گونه مسئولیتی در قبال این تاخیر ندارد.

تغییرات درخواستی مشتری در طراحی تنها برای مواردی که خود قالب امکان انجام تنظیمات را داشته باشد قابل انجام است. در صورت آنکه قالب این امکان را نداشته باشد هزینه جداگانه برای این تغییرات از مشتریان محترم دریافت می‌شود. این هزینه همزمان با ارسال درخواست تغییرات پرداخت شده و به پایان پروژه موکول نخواهند شد.

مواردی که بر عهده مشتری است را باید ایشان انجام دهند. در صورت نیاز به انجام آنها از سوی لولسا موارد شامل هزینه جداگانه خواهند شد.

این خدمات شامل طراحی بنر، آیکون، لوگو، خرید فونت و موارد مشابه نیست مگر آن‌که در پلن انتخابی مشتری قید شده باشد.

قوانین و مقررات اختصاصی خدمات طراحی سایت فروشگاهی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟