برندسازی در عصر رسانه های اجتماعی

امروزه ساخت یک برند در دنیای مجازی چالشی پیچیده و مهم محسوب می شود. در یک دهه ی گذشته اغلب کسب و کارها، اعلام کردند که در دوره ای درخشان از برند سازی به سر می برند. آنها شروع به استخدام افراد خلاق در زمینه تبلیغات و برندسازی و افراد آشنا به تکنولوژی های جدید و کاربردی نموده تا برند های خود را به بهترین شکل ممکن وارد دنیای دیجیتال کنند. یکی از موارد بسیار مهم در استراتژی دیجیتال بسیاری از کسب و کارها که در امر برندسازی به آن پرداخته می شود تولید محتوا مخصوص به یک برند می باشد. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیکتوگرام چیست؟ یک پیکتوگرام خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اصول مکتب روانشناسی گشتالت در طراحی گرافیک

روند سئو در سال 2017