در سئو روی مخاطب تمرکز کنید، توصیه ای که ممکن است به مرگ سئو سایت منجر شوند

اگر از گوگل بپرسید بهترین راه برای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) چیست، به شما پاسخ می دهد تمرکز بر روی مخاطب داشته باشید و همه چیز را بر اساس آنها تنظیم کنید. امروزه، سئو تماما مربوط به تولید محتوای یکتا و با کیفیت است که مخاطبین را جذب کند. بازاریاب ها با این خبر به وجود می آیند، به خاطر اینکه می توانند به مسائل تکنیکی سئو خداحافظی کنند. بسیاری از نظریه پردازان معتقدند سئو مدرن هیچ نیازی به تجارب تکنیکی ندارد. شخصا کاملا با این موضوع موافق نیستم، که نیاز به مسائل تکنیکی نیست، اما این به معنی درست نبودن بخش مربوط به تمرکز روی مخاطب نیست. سئو ارگانیک، اساسا بر روی همین تمرکز بر مخاطب شکل گرفته است. اما در میان این موضوع، مواردی رخ می دهد که همین تمرکز بر روی مخاطب می تواند باعث تخریب سئو سایت شود. در این مقاله، این موارد را برای شما باز گو خواهم کرد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟