وب سایت تنها ابزار دیجیتال برای کسب و کار شما نیست!

برای سالیان سال، مدیران شرکت های فکر می کردند که مهمترین بخش در بازاریابی و فروش دیجیتال آنها به وب سایتشان خلاصه می شود و تمامی انرژی خود را در این بخش می گذاشتند. اما این موضوع دیگر به این شکل صادق نیست! اگر چه هنوز وب سایت یکی از مهمترین بخش های کسب و کار شما است، تغییر رفتار کاربران، این نتیجه گیری که وب سایت مهم ترین بخش در بازاریابی و فروش دیجیتال است را تغییر داده. به عنوان مثال نقشه گوگل در بسیاری موارد نتایج بسیار زیادی در تقویت کسب و کار ها دارد. شبکه های اجتماعی بدل به یکی از مهمترین بخش ها شده اند و بیشتر کاربران از موبایل برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. همه این موارد نشان دهنده تغییر رفتار کاربران می باشد، پس در نتیجه شما هم باید خودتان را با این تغییرات وفق دهید.

در سال 2017، شبکه های اجتماعی، نقشه گوگل، اپلیکیشن ها، دایرکتوری های محلی، موتور های جستجو و سیستم GPS بیش از 2.7 برابر بیش از وب سایت شرکت ها بازدید داشته اند. حتی در برخی موارد این نسبت به 10 برابر هم می رسد! اما چرا؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اصول مکتب روانشناسی گشتالت در طراحی گرافیک

پیکتوگرام چیست؟ یک پیکتوگرام خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تصویرسازی چیست؟ خصوصیات یک تصویرسازی خوب چیست؟