چگونه بازاریابان حرفه ای بک لینک می سازند

بک لینک ها مهم ترین تاکتیک بازاریابی امروزی و در عین حال یکی از پر ابهام ترین و مشکل زا ترین بخش های آن می باشد. بیشتر بازاریاب ها فکر می کنند باید فقط لینک های ورودی را زیاد کنند و در این راه برایشان مهم نیست لینک ورودی از طریق چه متنی وارد شود و فکر می کنند تنها وجود یک لینک ورودی به سایت می تواند به کمکشان بیاید. در این مقاله در مورد اینکه چگونه یک بک لینک می تواند برای بازاریابی و سئوی سایت شما موثر باشد را بررسی می کنیم.

لینک های ورودی بی نهایت مهم هستند این لینک ها بخشی از سرنخ های عمومی الگوریتم گوگل هستند که به گوگل کمک می کند نتایج جستجو را با توجه به بیشترین ارتباط به موضوع به دست آورد. و این موضوع برای شرکت ها و کسب و کارها بسیار مهم و کلیدی خواهد بود. چنین شیوه ای بسیار گران تر از سئوی کلاه سیاه برای ساخت لینک است که انگار قرار است در یک شب ره صد ساله را برای شرکت ها برود و اغلب به نتیجه ای معکوس نیز منجر می شود. ساخت بک لینک در میان محتوایی که آن بک لینک در میانش قرار گرفته است اهمیت زیادی دارد. این محتوا نشان دهنده ارتباط بک لینک با کلمات به کار رفته در آن متن برای گوگل می شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیکتوگرام چیست؟ یک پیکتوگرام خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اصول مکتب روانشناسی گشتالت در طراحی گرافیک

روند سئو در سال 2017