روند طراحی آیکون در سال ۲۰۱۷

صنعت طراحی آیکون راه پر فراز و نشیبی را در یک دهه ی اخیر پیموده است و توانسته است تا به پیشرفت های قابل قبولی در این زمینه دست یابد. امروزه استارت آپ ها و شرکت ها به اهمیت بسیار و پتانسیل بالای آیکون ها در کارهای تبلیغاتی خود پی برده اند. طراحی آیکون فرآیندی است که به طراحی سمبل های گرافیکی می پردازد و نشان دهنده ی موتیف های واقعی، فانتزی و یا آبستره، ماهیت و یا عملی می باشد. در زمینه ی برنامه های نرم افزاری آیکون نمایش دهنده ی یک برنامه، یک عملکرد، اطلاعات و یا مجموعه ای از اطلاعات موجود در سیستم  کامپیوتری است. یک آیکون به طور مستقیم یک ایده، مفهوم، عمل و یا حرکت است. آیکون ها یک عمل را به طور ساده شده و خلاصه شده به کمک یک طرح گرافیکی به کاربر نشان می دهند.  در این مقاله ما سعی داریم تا به ۵ مورد مهم در روند طراحی آیکون بپردازیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قرارداد طراحی وب سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی)

انقلابی در گرافیک! چگونه لهستان تعریف جدیدی از هنر طراحی پوستر ارائه کرد

آموزش تولید محتوا: لیست