فروش در شبکه های اجتماعی مرده است؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی مرده اند؟ این سوال ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کار، فروشندگان و بازاریاب ها را اشغال کرده است. بر اساس گزارش های جدید، شبکه های اجتماعی نقطه اوج خود را پشت سر گذاشته اند، مثلا اسنپ چت روند عضو گیری اسنپ چت پایین امده، نرخ گفتگو در توییتر پایین آمده است. بلعکس این موضوع تاثیر زیادی در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای انواع کسب و کارها خواهد داشت.

بر اساس گزارشی که Maeketingland.com ارائه می کند، در بازاریابی B2B شبکه های اجتماعی تنها 19 درصد نقش و اهمیت اصلی را داشته اند. این گزارش و گزارش های مشابه، باعث شده است بسیاری از افراد در این فکر باشند که شاید نقش  شبکه های اجتماعی در آینده کسب و کارها تغییر خواهد کرد، اما نگران نباشید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قرارداد طراحی وب سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی)

انقلابی در گرافیک! چگونه لهستان تعریف جدیدی از هنر طراحی پوستر ارائه کرد

آموزش تولید محتوا: لیست