ترس از دست دادن fomo چیست و چگونه می توان از آن برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کرد؟

Fomo یا همان ترس از دست دادن (Fear of Missing out) سندرمی است که با ورود گوشی های تلفن هوشمند به وجود آمد. به صورت خلاصه می توان ترس از دست دادن (FoMo) را این گونه تعریف کرد: "ترس از این که در زمان غیبت فرد در شبکه های اجتماعی، او از اتفاقات مهمی بی خبر بماند." از آن جایی که گوشی های هوشمند تلفن همراه و شبکه های اجتماعی امکان ارتباط بسیار نزدیکی میان افراد به وجود آوردند و اطلاعات بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود، هر ساعت عدم حظور یک فرد در شبکه های اجتماعی معمولا به منزله این است که از اطلاعات بسیار زیادی که در انحا رد و بدل شده است عقب مانده است. در این مقاله قصد دارم شما را کمی بیشتر با FoMo، شبکه های اجتماعی که FoMo در آنها شدید تر است و نحوه استفاده از FoMo برای بازاریابی شبکه های اجتماعی و تقویت برند را توضیح دهم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟