پنج پلاگین و کامپوننت برای سئو 2017 جوملا

زمانی که قدم به طراحی سایت گذاشتم، اولین سایت را بر اساس مامبو طراحی کرده بودم. در آن دوران مامبو قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوای جهان بود. از آن زمان تغییرات بسیار زیادی رخ داد. مامبو، به دو دسته جوملا و ادامه مامبو تقسیم شد و چند سال بعد دیگر خبری از ادامه پروژه مامبو نبود. اما جوملا جای مامبو را گرفت، و توانست جایگاه بزرگی میان سیستم های مدیریت محتوا در جهان به دست بیاورد. در میان سیستم های مدیریت محتوا، بیش از همه به جوملا، وردپرس، دروپال، مامبو و E107 کار کردم. میان این سیستم های مدیریت محتوا هیچ کدام مانند جوملا به من قدرت مدیریت بر روی محتوا نداد. جوملا علاوه بر بخش مدیریت قدرتمندی که دارد، برای سئو نیز امکانات بسیار زیادی را نیز دارا می باشد. اما علاوه بر این امکانات داخلی، پلاگین ها و کامپوننت های سئو نیز می توانند برای سایت شما مفید باشند. اکنون قصد دارم در چند کامپوننت و پلاگین سئو که باید برای سال 2017 نصب کنید را معرفی کنم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟

آموزش تولید محتوا: لیست