روند برند سازی (برندینگ) در سال 2017

از بسیاری جهات اصول برند سازی (برندینگ) بی زمان و بدون تغییر می باشد. تحقیق بر روی مشتریان، به دست آوردن ایده های قدرتمند، تولید محتوایی که بتواند ایده شما را منتقل کند و و در پایان پیدا کردن راه هایی برای آنکه طراحی ها را در مقابل مخاطب مورد نظر قرار دهیم. 

اما در سال 2016 پیدا کردن این مخاطبین به شدت سخت شد. تغییرات  بزرگ در تکنولوژی، خلق محتوا و ابزارهای فرهنگی هر کسی را که در کار برندینگ (برند سازی) فعالیت می کرد را وادار کرد تا با چشمان باز همواره دقت کند استراتژی درستی را در پیش بگیرد. به همین منظور برند هایی که قصد دارند در سال 2017 موفقیت بیشتری کسب کنند باید بتوانند از تکنولوژی های روز بهترین استفاده را ببرند. در این مقاله 5 مورد از جاهایی که می توانید به وسیله آن برند خودتان را در سال 2017 میلادی تقویت کنید و یا با استفاده از انها و با تکنولوژی های روز اقدام به برند سازی کنید را بررسی کرده ام.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟