چهار علت که منجر به نتیجه نگرفتن از سئو در کسب و کار می شود

قراردادن کسب و کار در مقابل مشتریان راه کلیدی موفقیت آن کسب و کار است. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، یکی از راه هایی است که می توانید به وسیله ان این کار را انجام دهید. با بیش از 6 بیلیون جستجو روزانه، با توجه به اینکه بازدیدکنندگانی که از طریق جستجو سایتی پیدا می کنند بیشتر از دیگر بازدیدکنندگان سایت به فروش نزدیک تر هستند، تعجب آور خواهد بود آنکه نتایج جستجو نتواند به کسب و کار کمک کند.

با این وجود، تمام کمپین های سئو به طور مساوی نتیجه بخش نیستند. در حالی که برخی از کسب و کارها از نتایج سئو سود بسیار بزرگی به دست می آورد، اما برخی دیگر رتبه سئو نتیجه مناسبی برای کسب و کارشان به وجود نمی آورد و هزینه ای بدون کسب سود را مشاهده می کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟