شش پیشنهاد برای پایین آوردن هزینه ها در زمان طراحی استراتژی فروشگاه اینترنتی

جمله ای معروف از بنجامین فرانکلین هست که می‌گوید یک پنی که صرفه جویی شود، یک پنی است که به دست آمده است. کار آفرینان همیشه به دنبال یافتن راه های صرفع جویی برای ذخیره دارایی مالی در زمان گسترش کسب و کارشان هستند. متاسفانه، در جریان کارآرینی چیزهایی یاد می گیرید که برای شما هزینه ی مالی و زمانی دارند، مخصوصا وقتی صحبت از بازاریابی و فروش اینترنتی به میان می آید. در این مقاله قصد دارم تا تجربیاتی که در کار بازاریابی و فروش اینترنتی یاد گرفته ام برای شما بگویم تا حرف بنجامین فرانکلین را عملی کنید و پنی های بیشتری ذخیره کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟

آموزش تولید محتوا: لیست