آشنایی با هنر عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و نکات مهم آن

عکاسی یکی از عناصر مهم در موفقیت کمپین های تبلیغاتی به شمار می آید. عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی به شمار می آید که در آن عکاس باید با استفاده از وسایل عکاسی مناسب و نورپردازی ماهرانه به نمایش دقیق، واضح و موثر از ظاهر محصول مورد نظر بپردازد. هر نوع عکسی که در زمینه معرفی، تبلیغ و یا فروش محصولی گرفته شده باشد جز عکاسی صنعتی محسوب می شود. در عکاسی تبلیغاتی عکاس باید بر مبنای هدف صاحبان کسب و کار بر نشان دادن محصول و یا ایده ی فعالیت آنها به طور موثر برای جذب بیننده به تصویر و نشان دادن اطلاعات ظاهری کامل کوشش کافی را به عمل آورد. برای انجام این کار به نحوه احسنت عکاس باید اطلاعات تکنیکی و تجربی کافی در عکاسی پرتره، عکاسی اجسام بی جان، عکاسی معماری و تصویر سازی داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با نکاتی که می تواند در این نوع از عکاسی کمک کننده باشد  آشنا سازیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قرارداد طراحی وب سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی)

انقلابی در گرافیک! چگونه لهستان تعریف جدیدی از هنر طراحی پوستر ارائه کرد

آموزش تولید محتوا: لیست