تخصص یا تکنولوژی: انتخاب راه حل مناسب برای سئو (بخش اول)

پیدا کردن راه حل مناسب برای سئو می تواند دشوار باشد. برند ها و مارکتینگ ها باید در نظر داشته باشند کدام روش می تواند عملیات جستجو آنها را راحت تر کند.

مقایسه ی آژانس ها و پلت فرم ها

هنگام بررسی مزایا و معایب یک آژانس در مقابل راه حل های پلت فرم ها ارائه می دهند، عوامل اولیه می توانند به 4 عنصر اصلی خلاصه شوند: ظرفیت، مهارت، منابع و واکنش پذیری.
در این مقاله، آژانس ها را به عنوان شخص ثالثی که برند ها را حمایت  میکنند به حساب می آوریم (مشاوران سئوهم قطعا در این دسته جای دارند).

پلت فرم ها ابزار هایی هستند که فراتر از درجه بندی کلید واژه ها می روند، و هم زمان با برخی از مراحل خودکار، پیشنهاد هایی برای سئو فراهم می کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟