انتخاب بهترین زمان فروش و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ممکن است بسیاری از شما محصولات و یا خدماتتان را از طریق شبکه های اجتماعی فروخته باشید، یا حتی ممکن است از شبکه های اجتماعی برای ارجاع مشتریان به سایت و تاثیرات آن در سئو سایت، استفاده کرده باشید. احتمالا متوه شده اید برخی اوقات مشتریان بیشتری با شما تماس می گیرند و برخی اوقات اصلا این موضوع مطابق نظر شما پیش نمی رود. اما آیا این موضوع اتفاقی است؟

بخشی از این موضوع ممکن است واقعا اتفاقی باشد، شاید در آن بازه زمانی به هر دلیلی کاربران کمتری نیاز به خدمات شما داشته باشند و یا عواملی مانند شرایط اقتصادی جامعه و یا مسائل این چنینی در فروش شما تاثیر داشته باشند. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟

آموزش تولید محتوا: لیست