جستجوی محلی چیست
اگر شما در یک کسب و کار ساختمانی یا محلی هستید باید بدانید که مشتریان بالقوه شما از موتورهای جستجو برای پیدا کردن محصولات و خدمات استفاده نمایند و موتورهای جستجو عملکرد خوبی در ارائه مولفه های مورد نیاز کاربران داشته و نتایج محلی بسیار خوبی در جستجو ها نمایش می یابد.
فرض کنید که شما در تهران هستید و دندان درد گرفتید و باید سریعا تحت درمان قرار گیرید. امروزه اولین کاری که انجام میدهید این است که به موتورهای جستجو سر میزنید ”دندانپزشکی در تهران” را مینویسید و به بازار محلی حاضر اطراف نگاهی می اندازید و معمولا اینکار را در گوگل انجام میدهید. در نتیجه شما لیستی از کسب و کارهای ناحیه تهران را میبینید که با جستجوی شما انطباق دارد. شما لیست ویژه ای از علایم محل قرارگیری دیده و نقشه ای را میبینید که محل کسب و کارها را نشانتان میدهد. وقتی بر علامتی کلیک میکنید، در نهایت وارد رابط Google Maps میشوید که نقشه ای از نواحی اطراف کسب و کار نشانتان میدهد و اطلاعات و بررسی های بسیاری در سمت چپ قرار دارد.
نظرات
ارسال یک نظر