یکی از موارد بسیار مهم در سئو سایت، سرعت لود شدن یا بالاآمدن سایت است. طبیعی است که کاربر سایتی را که دیر بالا بیاید نمی پسندد و گوگل نیز به سایت هایی با سرعت لود شدن پایین و زمان لود شدن بالا امتیاز منفی می دهند.
ترند در اصل از صنعت مد شروع به گسترش پیدا کرد و به تدریج در شاخه های تخصصی دیگر، از جمله دیجیتال مارکتینگ نیز به اصطلاحی پر کاربرد تبدیل شد. اما این اصطلاح نسبتا نو - خصوصا در میان فارسی زبانان - به چه معناست؟ ترند در لغت به معنای روند می باشد. اما این معنی به تنهایی شاید نتواند منظور اصلی این کلمه را منتقل نماید. در حقیقت ترند در شاخه های مختلف، معانی گوناگونی دارد. برای مثال در مدیریت، ترند هم به معنای کاهش و هم به معنای افزایش (تغییرات به طور کلی) است. در حالی که در اغلب شاخه ها، از جمله مد به معنای افزایش یافتن و فراگیر شدن است. در دنیای مد، حدودا هر سه ماه یک بار فاکتور های اجتماعی، که مهم ترین آن ها طرز پوشش افراد است، عوض می شوند. بدین معنا که پوشش های جدیدی به اصطلاح مد می شوند. در دنیای فشن، به این روند مد، ترند می گویند. ترند چیست؟
"۵۰ میلی ثانیه طول می کشد، به اندازه یک چشم بر هم زدن" این توصیفی است از مدت زمانی که یک کاربر پست شما را در شبکه اجتماعی برای بار اول می بیند. اما نکته ی مهم و اساسی این است که آیا کاربر بر روی پست شما زمان بیشتری می گذارد و یا اینکه به راحتی از آن عبور می کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در ۹۴ درصد موارد، کاربر از پست های تبلیغاتی بدون سپری کردن زمان زیادی عبور می کند. ادامه مطلب
در این بخش از آموزش تولید محتوا به لیست ها می پردازیم. چرا باید از لیست در محتوا استفاده کنیم؟ آیا استفاده از لیست در محتوا مهم است؟ از چه نوع لیست هایی در محتوا استفاده کنیم؟ این سوالات را در این بخش پاسخ خواهیم داد. آموزش تولید محتوا: لیست
نظرات
ارسال یک نظر