سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت فروشگاهی

 سیستم مدیریت محتوا سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد. یک سیستم مدیریت محتوا با توجه به پایداری، امکانات و امنیتی که به کاربر می‌دهد، نقش بسیار پر رنگی خواهد داشت. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای کد بسته معمولا مشکلات بسیار زیادی را به وجود می‌آورد. به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید یک نفر از شرکت یا مجموعه خود را مسئول وب سایت کنید تا نگهداری و به‌روزرسانی آن را انجام دهد. سیستم‌های مدیریت محتوای کد باز، دارای آموزش‌های فراوانی در اینترنت هستند. اگر بخواهید کسی را استخدام کنید، سیستم‌های مدیریت محتوای پر مخاطب دست شما را در این کار باز می‌گذارد. اما زمانی که سیستم مدیریت محتوا اختصاصی باشد، تنها افراد معدودی قادر به انجام تغییرات در سایت هستند.

برای توسعه آن می‌توانید از پلاگین‌ها، قالب‌ها و کامپوننت‌های مختلفی استفاده کنید. این سیستم‌ها همواره در طول زمان توسط هزاران نفر به‌روزرسانی و بررسی می‌شوند. به همین جهت قطعا امنیت و امکانات بسیار بیشتری نسبت به سیستم مدیریت محتوایی که ۱۰ الی ۲۰ نفر آنرا توسعه می‌دهند را دارا می‌باشند. از جهت هزینه نیز بسیار مناسبتر خواهد بود.

ما برای وب‌سایت‌های فروشگاهی را با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای کد باز و پر طرفدار (وردپرس و افزونه ووکامرس) برای مشتریان خود طراحی می‌کنیم.

سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت فروشگاهی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟