محتوانویسی بر اساس پرسونای مشتری

 پرسونای مشتری تصویرخیالی از شخصیت ایده آل یا مشتری هدف است. محتوا نویسی بر اساس پرسونای مشتری و تدوین محتوا در چهار چوب علایق و نیازهای مخاطب باعث می شود مشتری از مطالعه محتوای شما لذت ببرد زیرا پاسخ سوالات خود را یافته است و نیازش با مطالعه مقاله شما برطرف شده است. با ما همراه شوید تا در ادامه مقاله با محتوانویسی براساس پرسونای مخاطب بیشتر آشنا شوید.

محتوانویسی بر اساس پرسونای مشتری

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

انواع محتوای بصری برای تقویت سایت و شبکه های اجتماعی

دامنه وب سایت فروشگاهی

قوانین و مقررات اختصاصی خدمات طراحی سایت فروشگاهی