استفاده از حس نوستالژی در برندسازی
امروزه حس نوستالژی به عنوان حس اشتیاق به بازگشت به گذشته و خاطرات ایده آل و محبوب آن زمان معنا می شود. استفاده از این حس قوی در طراحی می تواند سبب برانگیخته شدن احساسات مخاطب شود و آن ها را از لحاظ روانی درگیر طرح کند. حس نوستالژی می تواند خلاقیت شما را به عنوان طراح برانگیخته کند چرا که خاطرات نوستالژی حس تعلق، معنا داشتن و آرامش را القا کرده، امکان دسترسی به اطلاعات بیشتری در ذهن برای خلق ایده را داده و همچنین به شما کمک می کند تا احساساتی را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید که آن ها را درگیر طرح خواهد کرد و در ذهن آن ها عمیقا ماندگار خواهد شد. در این مقاله به راه های استخراج خاطرات نوستالژی به منظور ایده گرفتن برای طراحی و استفاده از این شیوه طراحی به منظور ساخت برندی ماندگار در ذهن مخاطب پرداخته خواهد شد.
نظرات
ارسال یک نظر