استفاده از حس نوستالژی در برندسازی

امروزه حس نوستالژی به عنوان حس اشتیاق به بازگشت به گذشته و خاطرات ایده آل و محبوب آن زمان معنا می شود. استفاده از این حس قوی در طراحی می تواند سبب برانگیخته شدن احساسات مخاطب شود و آن ها را از لحاظ روانی درگیر طرح کند. حس نوستالژی می تواند خلاقیت شما را به عنوان طراح برانگیخته کند چرا که خاطرات نوستالژی  حس تعلق، معنا داشتن و آرامش را القا کرده، امکان دسترسی به اطلاعات بیشتری در ذهن  برای خلق ایده را داده و همچنین به شما کمک می کند تا احساساتی را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید که آن ها را درگیر طرح خواهد کرد و در ذهن آن ها عمیقا ماندگار خواهد شد. در این مقاله  به راه های استخراج خاطرات نوستالژی به منظور ایده گرفتن برای طراحی و استفاده از این شیوه طراحی به منظور ساخت برندی ماندگار در ذهن مخاطب پرداخته خواهد شد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قرارداد طراحی وب سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی)

انقلابی در گرافیک! چگونه لهستان تعریف جدیدی از هنر طراحی پوستر ارائه کرد

آموزش تولید محتوا: لیست