تاثیر سیگنال های اجتماعی بر روی سئو

وضعیت تبلیغات در فیس بوک:

رسانه های اجتماعی به ستون اصلی تجربه آنلاین تبدیل شده اند. با بیش از ۱٫۵۵ میلیارد کاربر فعال در ماه، صدها میلیون نفر از مردم با فیس بوک تعامل دارند. برای افرادی که می خواهند در فیس بوک تبلیغ کنند، این تعداد بازدید در ماه به معنای حجم عظیمی از مشتریان بالقوه است.

در سال های اخیر، کل تیم گوگل در مورد ارزش سیگنال های اجتماعی برای سئو صحبت می کردند. در اوایل سال ۲۰۱۴، آنها پذیرفتند که سیگنال های اجتماعی نمی تواند بخش فعالی از الگوریتم رتبه بندی باشد. این اظهار نظر دقیقا برعکس اظهار نظر آنها در سال ۲۰۱۰ بود. خوب سوال اینجاست که چه اتفاقی افتاده است ؟ همه ما به خوبی می دانیم که رسانه های اجتماعی بخش بسیار بزرگی از تلاش های بازاریابی دیجیتال است. این رسانه ها به اندازه کافی قدرتمند هستند و می توانند ترافیک زیادی وارد سایت بکنند. رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۵ و سال های بعد چه تاثیری بر روی سئوی سایت ما خواهند داشت؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترند چیست؟

پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

چطور طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهیم؟